Reality Events
Miksi meidän pitäisi keskittyä aiheisiin kuten todellisuus? Eikö todellisuus ole aina läsnä? Se on, mutta muutosten hallinnassa todellisuuden ymmärtäminen on ratkaisevan tärkeää. Muutos vaikuttaa kaikkien osapuolten käsitykseen todellisuudesta. Tehokkaan muutoshallinnan kannalta on varmistettava, että keskitytään ihmisiin.
Lisäksi olemme yhä enemmän uppoutuneita itse luomaamme todellisuuteen. Kyse ei ole vain ympärillämme olevista fyysisistä rakenteista tai esineistä; elämme nyt digitaalisessa ympäristössä, jossa ajatuksemme, kuvamme ja keskustelumme muotoutuvat monimutkaisten järjestelmien kautta. Tämä luo yksilöille hämmentävän maiseman. Kuinka sovitamme yhteen tämän uuden, virtuaalisen maailman ja sen konkreettisen, fyysisen maailman, johon olemme aina tottuneet?
Ajattele asiakastodellisuuden käsitettä. Vaikka perinteiset neuvot, kuten "mene ulos rakennuksesta" tai "puhu asiakkaille", ovat yhä osittain relevantteja, fyysisen läsnäolon merkitys on vähentynyt post-toimistoaikakaudella. Asiakkaat kamppailevat samassa kaoottisessa maailmassa, mikä tekee suorien vastausten saamisesta haastavaa.
Miten siis sopeudumme? Mitä askeleita meidän tulisi ottaa ennen kuin omaksumme uuden todellisuuden? Pelkkä kokeiluun luottaminen ei riitä. Fyysiset tai virtuaaliset "labrat" voivat tarjota joitain näkemyksiä, mutta nopeassa, epävakaassa maailmassa ne jäävät usein ajantasaisen todellisuuden jälkeen.
Tarvitsemme uusia lähestymistapoja, ja siksi nyt on Reality Events. Niiden tarkoitus on tehdä muutoksen hallinnasta VUCA-maailmassa tehokkaampaa ja vaikuttavampaa.
Lue lisää (englanninkielinen puoli sisältäen kirjoituksia)