fi

Customer 360°

Tiedämme, että muutos pitää nähdä jatkuvana prosessina. Mutta miten näet asiakassuhteesi? Odotatko selviä tyytymättömyyden merkkejä ennen kuin teet muutoksia omassa toiminnassasi? Onko asiakaslähtöinen muutos sinulle projekti, joka alkaa vasta, kun suhde asiakkaaseen on jo "tulessa"?

Vaikka asiakkaasi navigoi samassa jatkuvassa muutoksessa kuin sinä, on yleistä nähdä omat muutokset jatkuvina ja asiakkaan muutokset satunnaisina ja kapeina. Se on kuin katsoisi kiikareilla, jotka näyttävät vain hyvin rajoitetun näkymän.

VUCA-maailmassa sinun täytyy tehdä enemmän. Asiakaskeskeisyys ei tarkoita vain asiakkaan asettamista etusijalle—se tarkoittaa, että löydät tapoja olla jatkuvasti osa asiakkaasi elämää.

Lue lisää (englanninkielinen puoli sisältäen kirjoituksia)